Autor |
Wiadomość |
arekpm |
Wysłany: Wto 9:00, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
Mam podobny problem i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi, posiadam motorole V3 z sim lockiem na erę zakupiłem kod odblokowujący tyle ze nie chce mi się wyświetlić okno do wpisania kodu specjalnego, pokazuje się jedynie komunikat "skontaktuj się z usługodawcą" wyłączenie telefonu z obcą kartą nic nie daje. Karta oczywiście play.
Czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu |
|
|
Carolineee |
Wysłany: Czw 18:13, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Myślę,że ponowne ściągnięcie simlocka dałoby radę.. Nio chyba, że Wasze telefony maja uczulenie na play nie no żart, w razie byście chcięli ponownie ściągnąć simlocka piszcie do mnie na gg-13034450 może uda mi się pomóc. pozdro |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 17:39, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
mam identyczny problem ktos go rozwiazal w jakis sposob ? |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 1:20, 05 Kwi 2009 Temat postu: problem z simlockiem - nie działają karty play |
|
mam motorolę v3, z której kilka dni temu PLUS zdjął mi simlocka.
i pojawił się problem. na telefonie działają mi karty orange, ery, plusa, natomiast przy włożeniu karty Play pojawia się komunikat "skontaktuj się z dostawcą usług", myślałam, że może to wina karty, ale wkładałam 5 różnych kart playa i za każdym razem pisze to samo.
dlaczego tak się dzieje? jak to naprawić ?
byłam dziś w playu i nie wiedzą dlaczego tak jest, natomiast w innym salonie playa powiedziano mi, że v3 to tak stary model, że ma prawo nie obsługiwać kart playa.
proszę o pomoc. |
|
|